Wednesday, January 18, 2012

Rant by ADIK

Written by: Zainur Aidarina

Assalamu'alaikum.
Selama ini Zainur Aidarina tak penah sekali pun menulis di blog ini. My sister yang rajin dok update. Saya ni pemalas orangnya. ^_^. Tapi hari ni terasa cam nak merepek 'sat' di blog yang tak seberapa ini.

Introduce the designer/ the beading master a.k.a the boss:
Zainur Arsyiqin, D.O.B 09/06/1985
Beliaulah yang b'tanggungjawab di atas semua design baju dan beading yang dihasilkan oleh AQAR .
I love you my sister. Muah..muah...muah <3

Introduce the assistant a.k.a the tailor
Zainur Aidarina, D.O.B 23/09/1987
Saya b'tanggung jawab dalam menjahit baju and gave some opinions.

So tahun ini kakak saya Arsyiqin akan menjangkau umur 27 tahun dan saya akan masuk 25 tahun. Kalau dilihatkan dari muka kami, some people might said we're like undergraduated kids dan bagi saya orang akan ingat saya ni masih b'sekolah menengah. Saya tak salahkan mereka kerana first of all kakak saya panggil saya 'ADIK' so kalau dah nama adik mesti cam bawah umur punya budak. Perangai pun seakan-akan budak and I still fight with my liltle sister yang umur dia hanya 11 tahun. Dan last year I still get duit raya coz ada uncle ni ingat saya ni still b'sekolah. Adakah muka saya ni sangat keanak-anakan? Entahla. Saya tak rasa camtu pun. Jangan terpedaya dengan muka kami yang seakan-akan innocent walhal kami ni dah sangat tua bangka dan sepatutnya dah beranak-pinak.

Eventhough kami nampak muda tapi kami melakukan job kami dengan teliti. Well you can trust us to be at your expectation. Don't judge a book by it's cover, you need to read it to know the content.

Sampai di sini saja. Wassalam.

No comments:

Post a Comment